sobota, 28 lutego 2015

♥ My healthy breakfast ♥

Moje Zdrowe Śniadanie 
Moi Drodzy Czytelnicy ...

Teraz Zobaczycie wszystkie najpotrzebniejsze składniki do mojego codziennego zdrowego śniadania :
1.  Jogurt (Naturalny) Truskawkowy lub jakiś inny smak.
2. Płatki kukurydziane albo jakieś inne. Ja używam Kukurydzianych.
3. Owoce (np.Kiwi,Banan,Truskawki,Jabłko) itp.

Jak już mamy wszystkie składniki to oczywiście trzeba zrobić to pyszne śniadanie :

Zaczynamy od tego że przygotowujemy sobie szklanke (dosyc wysoką). Wlewamy do szklanki troszeczke jogurtu (nie duzo bo nie wyjdzie za ładnie). Później wsypujemy płatki mniej wiecej tyle co na poczatku Jogurtu . I robimy potem to samo . Caly czas tak na zmiane . Jak już szklanka bedzie prawie pełna to kroimy sobie plasterki owoców . Bedzie to wyglądać elegancoko .

I koniec ... prosty przepis na zdrowe śniadanie . Oczywiście piszcie mi w komentarzach jak wam wyszło . Macie jeszcze pare zdjec mojego śniadanka :

Ja dałam Jogurt Truskawkowy. 
Owoce które dodałam to Kiwi i Gruszka
Pyszne :)))

Smacznego





piątek, 27 lutego 2015

TMI Tag

Czesc Kochani

Przychodzed dzisiaj do was z postem TMI Tag ... czyli taki tag z nietypowymi pytaniami .

Zaczynajmy...

TMI Tag 

 1. Co teraz masz na sobie?
Spodnie i T-shirt
 2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak
 3. Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?
Chyba Nie 
4. Ile masz cm wzrostu?
O ile sie nie myle 158cm
   5. Ile ważysz?
Ponad 40kg
 6. Masz jakieś tatuaże?
Nie
  7. Masz jakieś piercing?
Nie i nie bede miec jak narazie
 8. Ulubiony show?
Nwm chyba niemam
 9. Ulubiony zespół?
Raczej niemam
10. Coś, za czym tęsknisz?
Za klasą
 11. Ulubiona piosenka?
Echoosmith-Cool Kids 
  12. Ile masz lat?
13
 13. Znak zodiaku?
wodnik
 14. Ulubiony aktor?
Nie mam
  15. Ulubiony kolor?
Mietowy i bordowy 
 16. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Do Parku lub siedze w pokoju 
17. Ile minut zajmuje ci prysznic?
15-20min
  18. Jak długo zbierasz się do szkoły?
około 30 min
     19. Miałaś kiedyś "psychiczną walkę"?
Nie 
 20. Ostatnia rzecz, która doprowadziła Cię do płaczu?
Nie ważne :( 
 21. Ostatnia książką, którą czytałaś?
Lemoniada Gada 
 22. Ostatni serial, który oglądałaś?
Szkoła na TVN
  23. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Babcia
24. Ulubione jedzenie?
Nwm chyba suhsi 
 25. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Oj duzo ich jest : Hawai, Karaiby itp
26. Ulubiony smak słodyczy?
Wszystkie oprócz takich czarnych są ochydne BLEE 
 27. Na jakich instrumentach grasz?
Flet ale to tylko jak trzeba na Muzyce w sql
 28. Ostatni sport, w który grałaś?
chyba  siatkowka ale nie jestem pewna ;p
 29. Ostatnia piosenka, którą śpiewałaś?
Sam Smith-I'm not the only one
 30. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Żelki Haribo 

To wszystko . Mam nadzieje ze Wam sie podobaja takie Tagi piszcie jak chcecie ich wiecej .
PAPA  
 
 

czwartek, 26 lutego 2015

Tagg and Days Without Posts

Cześć :)

Przepraszam że tak długo nie dodawałam żadnego Posta ale poprostu nie miałam czasu ... ciągle gdzieć wychodziłam na miasto, do kawiarni, sklepów, parków . Ostatnio chyba znajomi sie wsciekli co wchodze na Vibera to tysiące wiadomości ... az czasami nie chce mi sie tego czytac .
Ostatnio bardzo czesto ogladam na YouTubie Vloggerki : Loretta, Marysia Oliwia, Glampaula
W wolne dni najczesciej je ogl i nawet chyba sa w moim wieku  ale dokladnie nwm i Marysia Oliwia chyba też albo o rok starsze . Bardzo je Polecam są naprawde Super .
Dobra Chce teraz zrobić wam TAG Wolałabyś ZACZYNAMY

Tag Wolałabys :

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i pewnym makijazu czy w z ulozonymi wlosami i bez makijazu ...

Chyba z ulozonymi wlosami i bez makijazu dlatego ze ja sie nie maluje ... a z nieulozonymi wlosami nie mogla bym nigdzie pojsc bo mam bzika na punkcie wlosów. 


2. Wolałabyś, żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?

Zgolono brwi .. zawsze brwi mozna sobie namalowac 
3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy w Sephorze? 
I dont Know ... ale serio nwm 
4.Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
Chyba ze zle nalozonym podkladem 
5. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
Spodnie MC Hammera 
6.Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
Chyba dziwnie wygladajaca opalenizne w miejscu ktorego nie da sie zakryc 
7. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Lepiej zly kolor ale ja i tak nie farbuje wlosów 
8.Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a? 
Twittera bo go nie mam xD 
9. Czy wolałabyś wyjść z domu ze znacznie przesadzonym makijażem oczu czy znacznie przesadzoną szminką?
Szminką :)
10.Wolałabyś w lato "przepalić" się w słońcu czy wyglądać jak marchewka po złym rozprowadzeniu samoopalacza?
Wolałabym przepalić się w słońcu. Nie uzywam samoopalacza 
11. Czy wolałabyś pokazać się na plaży z niewydepilowanymi nogami czy niewydepilowanymi pachami?
Nogami bo pachy rzucają sie w oczy ... 
12.Czy wolałabyś zainwestować w jeden drogi kosmetyk czy kilka tańszych?
W kilka tańszych 
13. Czy wolałabyś wyjść w tłustych włosach czy z mokrymi pachami?
Myśle ze z mokrymi pachami 
14.Czy jeśli miałabyś wybierać: pozbyłabyś się kosmetyków do makijażu czy kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów? 
Do makijazu bo makijaz nie jest potrzebny do zycia ... a raczej nie chcialabym smierdziec
15. Czy wolałabyś wyjść w bluzce, która odkrywa 90% Twojego dekoltu czy w spodniach, które są zbyt nisko wycięte?
W bluzce ... yhmm dziwne pytanie 
16.Wolałabyś mieć połamane tipsy czy obgryzione i poodpryskiwane paznokcie?
Połamane Tipsy ... ble obryzione paznokcie przyprawiają mnie o dreszcze i na wymioty
17.Wolisz używać szminkę czy błyszczyk?
Błyszczyk bo go prawie nie widać 
18. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon?
Laptop bo bez telefonu bym nie przeżyła

To na tyle mam nadzieje ze czegos sie o mnie dowiedzieliscie 
Papa Buziaki ;*



sobota, 21 lutego 2015

Winter I Love You 

Wrócilam już z super wycieczki . Byliśmy w Sirdal *Norwegia*
Śniegu chyba aż po kolana .... Cała Zmarzłam ..grr . Piękne widoki , góry i DUZO SNIEGUU . Jechalismy tam chyba z 3h ale powiem wam ze sie opłacało . Jak w Bajce . Pod Tekstem macie zdjecia z wycieczki . Można pojeżdzic na nartach lub na desce snowboardowej .... Akurat pogoda nam dopisała . Jak wyjeżdzaliśmy z domu ze Stavanger to myślalam że zawrócimy bo tak lało . Dobrze ze tego nie zrobilismy . Juz w polowie drogi pogoda byla ładna ... ten snieg dodawal uroku temu miastu . Bylo bardzo duzo turystów . Wiekszość przyjechała na wyciąg ....
Uwielbiam jezdzic na nartach. Moglabym jezdzic caly dzien .

Było Super  










































piątek, 13 lutego 2015


My Best Days & Birthdays & Valentine's Day

Urodzinki 13 Latek Happy Birthday 

Przepraszam że tak długo do Was nie pisalam ale bardzo duzo mialam na glowie nie dałam rady tego wszystkiego ogarnąć. Postaram sie wam opowiedziec najlepsze momenty ktore sie zdarzyły przez ten czas.
11 lutego miałam 13 urodzinki . Noi i oczywiscie jak to na urodziny dostałam rózne prezenty a z jednego się najbardziej ucieszylam >< Samsung Galaxy Core LTE. Bardzo sie ciesze bo od dawna nie miałam Samsunga ...

Walentynki 

Nasi Kochani chłopcy z klasy zrobili nam Piękną Niespodzianke . Dwie naprawde ładne Walentynki (POSTARALI SIE)
My tez coś tam dla nich zrobiłyśmy ale nie jest takie ładne jak od nich ... 
OJJ Ci nasi Chłopcy (Ostatni Rok z Misiakami) 


Ferie (Norwegia) 

Jutro o 6:00 wylatuje na Ferie do Dziadków do Norwegii (Stavanger) 
Bedzie bardzo duzo zdj i moze zdarzy sie tez jakis filmik jak spaceruje po Stavanger w Centrum . Zdjęć bedzie bardzo dużo i z samolotu i z Norwegii .... Nie bede Wam szczegółowo opisywac kazde zdj ale napewno jakiś króciutki opis się znajdzie .

Zdjęcia z ostatnich Dni : 






sobota, 7 lutego 2015

Two Very Good Vloggers

Dziś o 2 najlepszych (dla mnie) Youtebarkach JEEEJ cieszy my sie. Banshee była 2 razy w telewizji : W dzieńdobry TVN i pytanie na śniadanie . Jest naprawde popularna przez vloga i bloga . Zarabia bardzo duzo pieniedzy jak to youtuberzy . I wlasnie sobie o nie porozmawiamy . Pierwsze moje pytania do Was . Lubicie jej kanał? Jak wam siie podoba jej styl zycia... rozowe,fioletowe wlosy? Mi tam sie podoba jej styl . Niektórzy myślą ze to dziwne ze ludzie chca miec rozowe wlosy ale nie widze nic dziwnego w tym jaki ma styl . Jest po prostu sobą . Lubie ją wlasnie dlatego ogladac bo jest sobą. I druga Youtuberka to Ssarusska ona mieszka w US ale urodziła sie w Polsce . U niej na kanale jest bardzo duzo vlogów. I wlasnie ja jestem fanka robienia vlogów np. wyjazd do NewYork . Ogólnie lb bardzo podtróżować i poznawać nowych ludzi .. i dlatego tak lb vlogi i inne rozne filmy tego typu . Bardzo mi sie podoba jej filmik jak mowi o kompleksach . Kazdy ma jakies kompleksy ale nie trzeba sie tym przejmowac . Ja tez mam rozne kompleksy . Niestety tego nie zmienie chocbym chciala .
I to chyba wszystko . Nie mówiłam wcale tak duzo  ale nie chcialam sie rozpisywac za bardzo . Mam nadzieje ze spodobają wam sie Kanały tych dwóch Youtuberek . Bardzo polecam
Blog Zuzanny Boruckiej (Banshee) : http://tutajwszyscyjestesmyszaleni.blogspot.com/
Mój profil na Instagramie : http://instagram.com/ciagudka2002_/
Mój profil na Facebooku : https://www.facebook.com/wiki.hudziak

Wbijajcie ;)



piątek, 6 lutego 2015

Shops Online

Rozmyślamy czasem jaki jest najlepszy sklep internetowy .... I czy mozna mu zaufac w 100% ?
Pytań tego typu jest bardzo duzo .... ludzie czesto rozmyslaja czy zamówic tu czy nie? I dzisiaj postaram sie wam odpowiedziec na wszelkie pytania związane ze sklepami online . Dobra jakosc , dobra cena i pozadny sklep . Nie jestem wielbicielką kupowania przez internet . Raczej jeżdze do sklepów . Kilka razy zdażyło mi sie że jednak coś mi sie spodobało noi zamówiłam . I teraz pytanie : Czy dobrze zrobilam zamawiając ciuchy przez internet? No własnie ... Moge powiedziec ; i dobrze i nie dobrze zrobilam . DOBRZE dlatego bo ubrania zazwyczaj zamawiane przez internet nie są drogie tak jak czasami w sklepach ale doliczana jest jeszcze dostawa . NIEDOBRZE dlatego bo czasami nie wiemy czego sie spodziewac  . Ostatnio zamówiłam bluzkę o rozmiarze S (nwm w jakim sklepie,nie pamietam) niestety przyszla mi bluzka o rozmiarze M oczywiscie była za duza wygladala na mnie jak na wieszaku . Nie mamy zaufania do sklepów których jeszcze nie przetestowalismy . Czesto sie zdarza ze ludzie zobacza w internecie piekna bluze itp.
ale nie zobacza na jakosc i opinie tej strony . No wlasnie i ja tak zrobilam . Nie zwrócilam uwagi na jakosc wykonanej bluzy i marke sklepu . Przyszla mi bluza (ładna) na poczatku przed pierwszym praniem była OK gdy wypralam Bluzę okazało sie ze jest zlej jakosci . I w tym tkwi problem . Czy warto? Zadajcie sobie takie pytanie i postarajcie sie na nie samemu odpowiedziec ... Jak ma cie zamiar kupic cos przez internet to raczej z zaufanych źródeł . Mozna tez przetestowac rózne sklepy ale nie macie pewnosci jakie przyjda wam ubrania . Czy takie jak są przedstawione na zdjeciu? nie mamy pewnosci . Pewnie znacie sklep  ShenSide . duzo osób teraz o nim mówi . Czy naprawde jest taki dobry?
Może ... a moze nie . Mają ładne ubrania wszystko jest OK ceny też sa spoko . A jakość?
Niewiemy .... nic o jakosci .
Nie zamawiałam jeszcze nic na ShenSide . Ogladałam dziś sb tak ubrania na tej stronie i jedna rzecz mi sie Spodobała . Jest duża szansa że ją zamówie . Jak przyjdzie pokaże wam ją i wtedy bede mogla wiecej powiedz na temat tego sklepu .
Nie warto ufac w 100% sklepom internetowym ... Warto wiedziec samemu czego chcemy,czemu lub komu ufamy ...




środa, 4 lutego 2015

Sad day and I Love Violetta 

 Smutgii 

Dzisiaj taki sb przmulony dzien .. cały czas gadałyśmy z dziewczynami o Komersie (jestesmy bardzo ciekawe kto nas zaprosi) ... Jedna juz znalazła sb partnera . Ogolnie to nwm czemu my teraz o tym gadamy jak do komersu jeszcze HOHO . Jeszcze wczesniej pewnie bedzie dyskoteka na zielonej szkole (mam taką nadzieje) . Bedzie Super tak jak na Karnawale .
Smutam z różnych powodów .. dzis mam bardzo dołujący i smutny dzień . Wszystkie dziewczyny mialysmy dzisiaj dwa Wf-y .. fitness,fitness i jeszcze raz fitness (bardzo lb tanczyc wiec mi to akurat bylo na reke) ale wiekszosc dziewczyn z klasy A nie za bardzo lubi Fitness , Taniec ..
Pani od Wf-u dzisiaj uczyła nas Boksować Haha .. nie mialam pojecia ze nasza pani od wf-u chodzi na Kickboxing .. to mnie naprawde zaskoczyło .

Vilovers (I Love Violetta) 

Pewnie jeszcze nie wiecie bo wam nic nie mówiłam ale jestem Fanką Violetty (niektórzy uważają ten serial za żałosny ale naprawdę  taki nie jest ...NIE HEJTOWAĆ) 
I własnie teraz chce sie z wami podzielic moimi wrazeniami .
Od jakiegoś czasu zaczełam oglądać  pewien serial na Disney Channel i wlasnie on dotyczy Serialu Violetta . Jest fajny bo pokazują w nim streszczenia nastepnych odcinków ...  Ostatnio było pokazane jak jedna z dziewczyn z tego serialu I Love Violetta była na planie zdjęciowym  do serialu violetta  . I oglądając ten serial można się nauczyć kroków z układu Violetty i śpiewu . Naprawde jest fajny . Leci on na Disney Chanel w soboty bodajże o 8:00 ale sa jeszcze po południu powtórki . Polecam dla fanów Violetty. 





wtorek, 3 lutego 2015

Evening Routine & Cosmetics

Wieczorna Rutyna

Co wieczór przeprowadzam tak zwaną wieczorną rutyne czyli  moja wieczorna pielęgnacja twarzy . Dzisiaj w mojej pierwszej wieczornej rutynie publicznej powiem wam dokladnie jakich kosmetyków używam .
Na początek używam ten żel oczyszczający przeciw zaskornikom na lekko nawilżoną twarz . Jest bardzo dobry polecam . Chrostki znikają bardzo szybko .
Firmy : Garnier


Po żelu używam tych dwóch toników które są umieszczone niżej na zdj .Zapobiegają wągrom ... gładsza i czystsza skóra . Polecam ... zawsze ich uzywam i rano i wieczorem 
1 tonik Firma :Johnson
2 tonik Firma :  Ziaja


Póżniej używam maseczki z Nivei . Nawilża Twarz (dosyc intensywnie)
Na noc najlepsza ;P


Juz dochodze prawie do końca Rutyny . Teraz wchodzą do gry kremy nawilzające dwa naprawde dobre kremy . Pierwszy krem jest z firmy Bambino a drugi z ziaji . Ten drugi to krem nawijzający oliwkowy . Na noc, na dzien.


Bardzo dobry krem przeciw trądzikowy . Maskuje wszystkie zaczerwienienia i wypryski
 Firmy : Under Twenty


I na koniec Masc na Noc na chrostki . Można ja kupić w aptekach 
Firmy : Tormentiol (w kolorze skóry) 
Dostępny w Aptekach 



 '' Wszystkie Kosmetyki razem "