Dance Studio Iskra Krk
Chodziłam kiedys na Tańce w Iskrze .. chodzilam tam juz 3 lata ... przez te trzy lata było fajniie (ale nie bylismy na zadnych zawodach i to byl minus) :( ..... zauwazylam ze powtarzają sie te same uklady a byłam juz w grupie zaawansowanej (po prostu przez te 3 lata byl tak jakby ten sam poziom) Miałam duze problemy z wypisaniem sie ..... Postanowilam odejsc z Tanców dlatego bo zaczelo mi sie tam nudzic. Żeby się wypisać musiałam zapłacić HAMSTWO albo chodzic przez miesiac ... wybralam to drugie dlatego bo pieniadze poszly by w bloto . Wkoncu sie udalo wypisalam sie.. moze dobrze uczą ale mnie jakos to nie przekonuje ....Podsumowanie :
Szczerze to nwm czy polecam czy nie .. to znaczy nwm jak jest teraz ale jak ja chodzilam to nie bylo za fajnie (na poczatku bylo spoko ale potem Nudy) bardziej polecam studio Tańca Wena (dla chetnych nauki tanca) ... podam wam linka do strony weny , iskry i gimnastyki . Moja kuzynka chodzi do Weny i podobno jest super : duzo różnorodnych zawodów tanecznych , obozy taneczne , dobrzy nauczyciele ....Dobrze ze chodze teraz na Gimnastyke AZS AWF Kraków ... przynajmniej sie tam czegos naucze .
Wena : http://stwena.pl/



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
♥ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. To wielka motywacja!
♥ Zostaw linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę! :)
♥ Spam oraz niemiłe komentarze zostaną usunięte.
♥ Obs za Obs
♥ Śmiało Pytaj zawsze odpowiem
Dziekuje za wszystko :)